Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
- W formie pisemnej w sekretariacie Dyrektora SP ZOZ MSWIA w Gdańsku od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do 15:00
- Osobiście u Kierownika Przychodni w każdy poniedziałek od 13:00 do 14:00. Pisemnie w Rejestracji Przychodni w godzinach pracy Rejestracji.
- Listownie na adres:
SP ZOZ MSWIA w Gdańsku
80-104 Gdańsk, ul. Kartuska 4/6
Z dopiskiem: ,,Skarga” lub ,,Wniosek”
- Faksem na numer: 58 3021782
- Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@zozmswia.gda.pl
- W formie ustne składane są do protokołu:
- w sekretariacie u Dyrektora,
- u Pielęgniarki Naczelnej,
- Kierownika/Ordynatora Oddziału
- Koordynującej/Oddziałowej Oddziału
- Kierownika Przychodni,
- u innych Kierowników lub pracowników SP ZOZ MSWIA w Gdańsku
Skargi i wnioski mogą być wnoszone zgodnie z Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002, Nr 5, poz. 46).